Azon ügykörökben, melyekre nem került rendszeresítésre az E-önkormányzat portálon online űrlap, az ügyek indítása e-Papír szolgáltatás igénybevételével lehetséges a következők szerint:

  • Látogasson el a weboldalra: e-Papír
  • A bejelentkezést követően (KAÜ - Ügyfélkapu), amennyiben jogi személy, vagy egyéb szervezet nevében kíván beadványt benyújtani az e-Papír felületen a cégkapuból küldve szeretnék e-papírt benyújtani lehetőséget, a négyzetbe tett jelzéssel szükséges kiválasztani. Természetes személyek illetve egyéni vállalkozások esetében erre nincs szükség.
  • Ezt követően a címzett rovatban a Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzatát, majd témacsoportként az Önkormányzati igazgatás lehetőséget, végül a megfelelő ügytípust kiválasztani. Ezt követően a hivatkozási szám mező tölthető ki amennyiben hivatalunktól érkező iratra (annak iktatószámára) kíván hivatkozni. A levél tárgya és a levél szövege adat mezők kötetlen formában, szabadon tölthetők ki. A kitöltött űrlaphoz melléklet(ek) csatolható(k). A melléklet lehet kötelezően csatolandó, vagy kötetlen formában elkészített.
  • Melléklet csatolása után az e-Papír beküldésre kész, annak beküldésével az irat hivatalunkba érkezik.
e-Papír logó